Post & Eger
Draai uw telefoon om de website te bekijken

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van de Post en Eger producten?
De standaard producten zijn uit voorraad leverbaar. Uitverkochte of niet voorraadhoudende producten hebben doorgaans een levertijd van 6 weken. Afwijkende producten of specials kunnen een langere levertijd hebben, neem voor de juiste levertijd contact met de afdeling verkoop. Voor projecten adviseren wij u om ruim op tijd, minimaal 6-8 weken van te voren, te bestellen.

Kan ik rechtstreeks bij Post en Eger bestellen?
P+E levert niet rechtstreeks aan particulieren. Dit gaat altijd via de ijzerwarenvakhandel. Wilt u weten bij wie u onze producten kunt bestellen? Neem dan contact op met de afdeling verkoop.

Kan ik bij Post en Eger advies krijgen over hoe ik mijn voor- en achterdeur kan voorzien van goedgekeurd hang- en sluitwerk?
U kunt altijd advies krijgen over het toe te passen hang- en sluitwerk. Wij geven u alle informatie en productnummers waarna u de bestelling via de handel kunt plaatsen.

Waar vind ik de prijzen van de Post en Eger producten?
Onze verkoopadvies prijslijst sturen wij u op aanvraag toe. Wij maken ook graag en offerte voor u. De aanvraag kunt u sturen naar info(at)intersteel.nl.

Ik heb een zending van Post en Eger ontvangen maar er ontbreekt iets?
Als u een mancomelding heeft, stuur dan een kopie van de pakbon waarop u aangeeft wat er manco is. Wij zorgen er dan voor dat dit direct nageleverd wordt. Ook als een zending of product beschadigd geleverd is, kunt u het beste een e-mail met een foto van de beschadiging naar info(at)intersteel.nl sturen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Ik wil iets retour sturen, kan dat?
Als P+E een verkeerd artikel gestuurd heeft, nemen we dit uiteraard kosteloos retour. Vraag hiervoor een retourformulier aan door een e-mail te sturen naar info(at)intersteel.nl. Geef in deze e-mail aan wat u retour wilt sturen en het aantal. Vervolgens ontvangt u van ons een retourformulier. Heeft u de verkeerde artikelen besteld, dan kan hiervoor een retouraanvraag gedaan worden. Hiervoor brengen wij 30% kosten in rekening. Let op; alleen de standaard producten nemen wij retour mits onbeschadigd en in de originele verpakking. Reclamaties binnen 14 dagen na levering. Speciaal aangemaakte of bestelde artikelen kunnen wij niet retour nemen.

Ik wil een product laten repareren, kan dat?
Indien u een product heeft dat niet goed (meer) functioneert, neem dan contact op met ons om te kijken naar de mogelijkheden.dan kijken wij naar de mogelijkheden.

Hoe moet ik mijn hang- en sluitwerk onderhouden?
Wij sturen u graag een exemplaar van het P+E onderhoudsadvies toe.

Kan Post en Eger een onderhoudsabonnement aanbieden?
Ja. Een concept onderhoudsabonnement sturen wij u op aanvraag toe.

Kan Post en Eger samenwerken in een “BIM” project?
Ja. Hiervoor hebben wij BIMlink ontwikkeld. Meer informatie vindt u ook op onze website.

Beschikt Post en Eger over een bestekkenservice?
Ja. De P+E projectadviseurs zijn u hierbij graag van dienst. Tevens brengt P+E in 2016 het BIM bestek- en adviesboek voor houten en metalen deuren en kozijnen uit.

Kan Post en Eger elektromechanische sloten en toegangscontrole systemen aanbieden?
Ja. P+E beschikt over een breed assortiment elektromechanische vergrendelingen. Sinds april 2015 vertegenwoordigd P+E Keri systems. Zij ontwikkelen state of the art toegangscontrole en beheersystemen.